joi, 10 septembrie 2015

Bun venit în „Clasa Albinuțelor”!

Vă urez un an școlar dulce!


Mascota clasei noastre!



Rechizite școlare pentru Clasa Pregătitoare



Și ... ne-am apucat de treabă!
















MUZICĂ ȘI MIȘCARE:









Săptămâna aceasta am sărbătorit-o pe Zâna Toamna !

Am numărat conuri, ghinde, frunze și măceșe.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Activitatea „Scrisorile Toamnei”

 
 
 
 


Activitatea „Călătorim prin Anotimpuri”









Fructe de toamnă:



















Am fost creativi împreună și am confecționat frumoase semne de carte originale:













 




















Astăzi am scris la tablă și în caiete primele cuvinte:

















Zmeu de toamnă:

















Dezvoltare personală. Joc de rol-„Curățel și Murdărel”












Ne-am pregătit pentru a întâmpina ziua de 1 Decembrie











 A venit Moș Nicolae la școală:






















Felicitări de Crăciun:








Brăduțul nostru:


Serbare de Crăciun CP A (18.12.2015)










Săptămâna „Școala altfel” activități























































































La finalul săptămânii dedicate jucăriilor (9-13 Mai) am confecționat marionete.






Împreună cu colegii din clasa a II-a, am marcat și noi printr-o activitate comună „Ziua Europei”.

Am vizionat un film despre țările din Uniunea Europeană, am desfășurat un concurs în urma căruia toți elevii au ieșit câștigători.
La finalul activității  s-au confecționat stegulețe și s-a intonat imnul Uniunii Europene, „Odă bucuriei”.

















13 comentarii:

  1. Foarte frumos !!! Va urez succes in noul an scolar...si spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos !!! Va urez succes in noul an scolar...si spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari !!! foarte frumos !!! si albinutele sunt foarte harnice .

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase activitati !!! de ceva vreme nu am vizitat blog-ul...am avut ce vedea. harnice albinute aveti...si avem. felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult ! Albinutele noastre sunt minunate .

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari si pt stegulete !!! avem niste patrioti adevarati...in miniatura. scumpii de ei , cum stiu sa lucreze! foarte frumos. si intai de toate , felicitarile vi se cuvin , pt ca datorita dumneavoastra vedem atatea frumuseti .

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari si pt stegulete !!! avem niste patrioti adevarati...in miniatura. scumpii de ei , cum stiu sa lucreze! foarte frumos. si intai de toate , felicitarile vi se cuvin , pt ca datorita dumneavoastra vedem atatea frumuseti .

    RăspundețiȘtergere
  8. vaaai !!! a venit mosul !!! ce dragut !!! inseamna ca au fost cuminti . si vad ca au pregatit si ghetutele...facute de ei . bravo !!! frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoase sunt felicitarile !!! de asemenea , bradutul...cu globulete personalizate. felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim mult ! Draguta si atenta ca intotdeauna !

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari pt serbare !!! a fost reusita. cu putine emotii , atat din partea copiilor cat si a parintilor , dar mai presus de toate cred ca au fost ale dvs... foarte frumos! si asa dulci cu caciulitele lor de mos...!!! sa ne vedem cu bine la anu* !

    RăspundețiȘtergere